أبوالنصر

الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 

مين فينا مبيحبش

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
رومى

المساهمات : 14

مُساهمةموضوع: مين فينا مبيحبش   السبت يوليو 17, 2010 4:38 pm

ازيكم يااحلي اصحابي

.مين فينا مابيحبش.مين فينا مانجرحش.مين فينا لسه بيدور على فتاه احلامه او على فارس احلامها. كتير كنت بسأل نفسى. هل الحب الحقيقى مازال موجود؟هل الحب زى زمان فيه اخلاص للبنحبه؟هل نعرف ايه معنى كلمه بحبك لما بتتقال يعرفوه تمنها قد ايه؟ بالنسبه ان الحب الحقيقى مازال موجود فده طبعا لا.متستغربوش فعلا مبقاش موجود الا قليل جدا ونادر.معنى الحب الحقيقى؟الحب هواللى بيجذب الناس لبعضها.وهو الذى يمنحهم السعاده الحقيقيه وكمان يسبب لهم الشقاء والتعاسه.الحب انك تعمل اى شى للى بتحبه وانك تخلصله وترسم السعاده على وجهه ومش بالكلام بس لا بالفعل كمان.هل كل ده بقى موجود طبعالا..الحب دلوقتى بقى حب لمصلحه اما هى عايزه حاجه او هو عايز حاجه.او بعنى اصح مابقاش فيه حب يمكن عشان ظروف الحياه اللى بينعشها؟ولا يمكن عشان احنا اتغيرنا كتير؟انا اتضحلى ان احنا اللى بنتغير مش الدنيا.الحب كلمه جميله واحساس اجمل الحب مهم فى حياتنا لان من غيره منقضرش نعيش ولا ثانيه من غيره .انا نفسى الاقى الحب ده اللى كلنا بنتمناه ياريت الاقيه انا مش عارفه اتكلم اكتر من كده لان بعتقد ان الحب كلمه بقيت كبيره علينا محدش فاهمها صح.عايزه كل حد يغش يجاوب على الاسئله ويحكى تجربته وايه مواصفات فارس الاحلام للبنت والولد مستنيه ردودكم.

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

مين فينا مبيحبش
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1